Ilmoittautumiset Indoor sarjoihin käynnissä
27.10.2017 9:13 Uutiset / Liiton etusivu

Indoor-hockeyn pelikauden 2017/2018 ilmoittautumiset on nyt avattu. Ilmoittautumiset tehdään Torneopaliin, jonne on avattu oma sivusto indoorhockey.torneopal.fi.

Ilmoittautumisten DEADLINE on tiistai 26.9.2017.

Tässä vielä yksityiskohtaiset ohjeet sarjailmoittautumiseen:

1. Mene osoitteeseen https://indoorhockey.torneopal.fi/

2. Valitse sinisestä yläpalkista, oikeasta reunasta "Kirjaudu"

3. Syötä kenttään "Joukkue-/Seuratunnus", jonka olet saanut keväällä. Mikäli tunnus on kadonnut, tilaa uusi suoraan järjestelmästä.

4. Olet nyt kohdassa "Seuran tiedot". Valitse vasemmasta reunasta "Lisää joukkue"

5. Tämä näyttää sinulle nyt seurasi nimen, jonka perään voi halutessaan tarkentaa joukkueen nimen (ei pakollinen eikä toivottava, ellei kyseessä esim. kakkosjoukkue)

6. Valitse pudotusvalikosta sarja, johon ilmoittaudut (voit ilmoittautua ainoastaan yhteen sarjaan kerrallaan)

7. Täytä joukkueen yhteyshenkilön yhteystiedot (siis sen henkilön, kenelle kaikki kyseistä sarjaa koskevat viestit halutaan lähetettävän).

8. Jos ja kun oletettavasti et ole robotti, niin muista ruksia kohta "En ole robotti".

9. Kun olet tarkastanut, että kaikki tiedot ovat oikein, valitse "Lähetä ilmoittautuminen".

Ilmoittautumisen jälkeen sinun tulisi saada sähköpostiisi (tai sen sähköpostiin, kenen yhteystiedot on annettu) kuittaus ilmoittautumisen vastaanottamisesta. Samalla teidän tulisi saada käyttöönne joukkuekoodi. Mikäli ette saa vahvistusta, olettehan yhteydessä liittoon sähköpostiin kilpailu@hockeyliitto.com.

Seuratunnuksella teidän tulee ilmoittaa seuranne kaikki joukkueet yksitellen eri sarjoihin edellä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Mikäli herää kysymyksiä tai ongelmatilanteita, olethan yhteydessä sähköpostitse kilpailu@hockeyliitto.com