Liiton hallitukseen uusia jäseniä !
10.11.2018 19:25 Uutiset / Liiton etusivu

Mika Rihtilä (vas) jatkaa Hockeyliiton hallituksen puheenjohtajana seuraavat kaksi vuotta

Hockeyliiton sääntömääräinen vuosikokous pidettiin lauantaina Myyrmäen Urheilutalolla Vantaalla. Kokouksessa hyväksyttiin liiton toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019, vahvistettiin jäsenmaksu sekä valittiin tilintarkastajat. Henkilöäänestyksissä Mika Rihtilä valittiin jatkamaan liiton puheenjohtajana seuraavat kaksi vuotta. Rihtilä on toiminut liiton puheenjohtajana kolme edellistä kautta eli kuusi vuotta. Hallituksen jäsenistä Minna Mäkelällä ja Olli Vesakoskella jatkuu vuodelle 2019 toinen vuosi kaksivuotiskaudestaan, mutta kuusi hallituksen jäsentä oli erovuorossa. Kuuteen hallituspaikkaan oli ehdolla yhdeksän henkilöä ja joista valituiksi tulivat Markku Heino (Hämeenlinna, uusi), Aki Itävaara (Dasgmark, uusi), Andrew Scholfield (Turku, uusi), Bikramjit Singh (Vantaa), Kirsi Syrjälä (Humppila) ja Sanna Äyräväinen (Porvoo, uusi).

"Olen erittäin tyytyväinen, että saimme hallitukseen peräti neljä uutta aktiivista jäsentä ja vanhoista jäsenistä sekä Kirsi että Bikramjit tulivat uudelleen valituiksi. Ja todella hyvä, että ehdolla oli lisäksi muitakin hyviä ehdokkaita. Se osoittaa, että kiinnostusta asioiden yhteiseen hoitamiseen seuroista löytyy. Uudella hallituksella on edessä vahvasti kehityspainotteisen strategian ja toimintasuunnitelman 2019 toteuttaminen. Tästä ryhmästä löytyy siihen hyvää osaamista. Haluan myös kiittää hyvän työn hallituksessa tehneitä Petri Mikkolaa, Anssi Ojalaa, Klaus Saijonkiveä sekä Pasi Savolaista, jotka nyt jäivät pois hallituksesta", totesi puheenjohtaja Mika Rihtilä kokouksen jälkeen.

Onnea valituille hallituksen jäsenille !

Kuva: Rainer Lönnbäck