Hallitus päätti liiton organisaatiosta ja vastuualueista
1.12.2018 10:24 Uutiset / Liiton etusivu

Toiminnanjohtaja Hannu Hytönen (vas) ja pääsihteeri Klaus Saijonkivi työn touhussa

Syyskokouksessa 10.11. valittu liiton uusi hallitus kokoontui ensimmäistä kertaa kokoukseen maanantaina 26.11.2018.

Kokouksen pääasiallinen aihe oli kuluneiden parin viikon aikana valmisteltu liiton uusi organisaatio ja sen mukaiset vastuuhenkilövalinnat. Hallitus nimesi liiton pääsihteeriksi Klaus Saijonkiven, joka toimii jatkossa myös hallituksen sihteerinä. Samalla hallitus täsmensi toiminnanjohtaja Hannu Hytösen toimenkuvaa niin, että osa tehtävistä siirtyi pääsihteerin hoidettavaksi ja toiminnanjohtajan tehtävä painottuu enemmän kehitykseen, koulutukseen, projekteihin ja sidosryhmäyhteyksiin. Toiminnanjohtajan ja pääsihteerin toimenkuvat löytyvät näiltä sivuilta materiaalipankista. Toiminnanjohtajan tavoittaa sähköpostista toiminnanjohtaja@hockeyliitto.com ja pääsihteerin sähköpostista info@hockeyliitto.com. Viestintävastaavaksi hallitus nimesi Martina Wilkinsonin, jonka tavoittaa sähköpostista viestinta@hockeyliitto.com.

Hallitus vahvisti liiton eri toimintojen vastuuhenkilöt seuraavasti:

· Kilpailutoiminta: Klaus Saijonkivi

- Huippu-urheilu/maajoukkueet: Markku Heino

· Viestintä: Martina Wilkinson

· Tietohallinto: Aki Itävaara

· Talous: Mika Rihtilä

Hallitus myös vahvisti valiokuntien kokoonpanot seuraavasti:

· Kilpailu: Klaus Saijonkivi (pj), Jouni Lounaskorpi, Reeta Veteläinen, Olli Vesakoski, Aki Itävaara

· Kehitys: Hannu Hytönen (pj), Mika Rihtilä, Sanna Äyräväinen, Minna Mäkelä, Kirsi Syrjälä, Andrew Scholfield, Bikramjit Singh

· Maajoukkueet: Markku Heino (pj), Jan Nylund, Anssi Ojala, Andrew Scholfield, O-P Ventelä, Kari Toivonen, Hannu Hytönen, Mika Rihtilä

· Viestintä: Martina Wilkinson (pj), Rainer Lönnbäck (valokuvaaja), Sanna Äyräväinen, Sampo Hirvioja, Bikramjit Singh, Aki Itävaara

· EM 2019 -järjestelykomitea: Mika Rihtilä (pj), Minna Mäkelä, Hannu Hytönen, Klaus Saijonkivi, Martina Wilkinson, Jan Nylund, Markku Heino

· Talous: Mika Rihtilä, Hannu Hytönen

Näiden kotisivujen "Yhteystiedot" -osioon on päivitetty vastuuhenkilöt, valiokunnat ja yhteystiedot.

Lisäksi hallitus päätti liiton syyskokouksessa vahvistetun toimintasuunnitelman mukaisesti hallitus päätti hakea paikkaa SM-viikolle. Olympiakomitea on vahvistanut vuoden 2019 SM-viikon järjestettävän Vantaalla. Liitolla on tarkoitus pelata SM-viikolla sekä naisten että miesten Hockey5 SM-turnaukset.

Hallitus päätti myös avata yleisen haun elokuussa 2019 Belgiassa järjestettävälle EHF:n Youth Leadership Festivalille. Hausta laitetaan lisätietoa liiton medioihin.

Lisätietoja: hallituksen puheenjohtaja Mika Rihtilä (suomen@hockeyliitto.com)