Indoor-kausi huipentuu Finaalipäivään Porvoossa lauantaina 9.3.
4.3.2019 20:55 Uutiset / Liiton etusivu

Indoor-mestaruudet ratkaistaan tulevana lauantaina !

Kokonhalli Porvoossa toimii kuluvan indoor-hockeykauden finaalipäivän näyttämönä 2019. Hockeyliiton vuonna 2016 lanseeraama finaalipäivä -konsepti huipentaa kaksi kertaa vuodessa kotimaisen hockeykauden, sekä indoor-hockeyssa maaliskuussa että maahockeyssa syyskuussa.

Finaalipäivän ideana on tarjota yhteen päivään kauden mestaruuksien ratkaisevat ottelut useassa eri sarjassa. Porvoon finaalipäivässä 9.3.2019 Suomen mestaruudet ratkaistaan naisten, miesten, alle 16-vuotiaiden sekä alle 13-vuotiaiden juniorien sarjoissa.

Hockeyliitossa olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme tuotua finaalipäivän tällä kertaa Porvooseen, missä tehdään hyvää työtä lajin kehityksen eteen, erityisesti naisten hockeyssa. Toivottavasti Porvoossa saadaan pian myös junioritoiminta käyntiin.

Naisten finaalissa hallitseva mestari Porvoo HC kohtaa helsinkiläisen ABC-Teamin, miehissä HC Kilppari Turusta ottaa yhteen ABC-Teamin kanssa. U16 -sarjan finaalissa Urjalan Urheilijat puolustaa mestaruutta Vantaa HC:ta vastaan ja pienimmissä junioreissa U13 helsinkiläinen Warriors HC kohtaa Vantaa HC:n.

Kauden aikaisempien otteluiden perusteella on kaikissa sarjoissa luvassa tiukat finaalit, joissa varmasti nähdään vauhdikasta peliä ja tiukkaa taistelua kirkkaimmista mitaleista.

Onnea kaikille joukkueille mestaruustaistoon !