Tule vapaaehtoiseksi!

Tule vapaaehtoiseksi EuroHockey Championship IV-turnaukseen 6.–11.8.2019 Helsinkiin

Hockey (suomalaisittain ”maahockey”) on yksi maailman vanhimmista ja laajimmalle levinneistä palloilulajeista. Olympialaisten ohjelmassa se on ollut ensimmäistä kertaa Lontoossa 1908 ja pysyvänä lajina 1928 kisoista lähtien. Kansainvälisen Hockeyliiton (FIH) jäsenmaiden lukumäärä on 135 ja Euroopan Hockeyliiton (EHF) 43. Suomen Hockeyliitto on lajin keskusjärjestö Suomessa ja Suomen Olympiakomitean jäsen.

EHF (www.eurohockey.org) on myöntänyt Suomelle kisaisännyyden vuoden 2019 miesten Championship IV EM-turnaukselle. Suomen Hockeyliitto järjestää turnauksen 6.–11.8.2019 Velodromin stadionilla Helsingin Käpylässä. Turnaukseen osallistuvat maat ovat Suomen lisäksi Kypros, Norja, Slovenia ja Unkari. Velodromilla on pitkät perinteet maahockeystadionina, jossa pelattiin vuoden 1952 Olympialaisten hockeyta, muun muassa loppuottelu.

Turnaus on yksi harvoista kansainvälisistä maahockeytapahtumista, joita Suomessa on järjestetty.

Etsimme nyt vapaaehtoisia osallistumaan ja auttamaan toteutuksessa. Erilaisia tehtäviä löytyy laidasta laitaan muun muassa seuraavilla osa-alueilla:

• Catering ja kahviopalvelut
  • Infopiste ja opastus
  • Kisatoimisto
  • Kuljetuspalvelut
  • Ohjelmalehtisten myynti
  • Pallotytöt ja pallopojat (ikäraja yli 10v.)
  • Viestintä- ja mediapalvelut
  • Yhteyshenkilöpalvelut joukkueille ja toimitsijoille

Vapaaehtoisen ei tarvitse sitoutua järjestelyihin koko turnauksen ajaksi, vaan mukana voi olla niinä päivinä kun se parhaiten sopii. Jos haluat tukea hockeytoimintaa ja samalla osallistua kansainvälisen urheilutapahtuman järjestämiseen, tule mukaan järjestelyihin. Vapaahetoistehtävistä ei makseta palkkiota eikä kulukorvauksia.

Ilmoittaudu mukaan!

puhelimitse: Mika Rihtilä 0400 699249

Tervetuloa mukaan kisajärjestelyihin – nähdään elokuussa Helsingissä!