Yhteistyökumppaniksi

Kiinnostaako yhteistyö Suomen Hockeyliiton kanssa?

Hockey (suomalaisittain ”maahockey”) on yksi maailman vanhimmista ja laajimmalle levinneistä palloilulajeista. Olympialaisten ohjelmassa se on ollut ensimmäistä kertaa Lontoossa 1908 ja pysyvänä lajina 1928 kisoista lähtien. Kansainvälisen Hockeyliiton (FIH) jäsenmaiden lukumäärä on 135 ja Euroopan Hockeyliiton (EHF) 43. Suomen Hockeyliitto on lajin keskusjärjestö Suomessa ja Suomen Olympiakomitean jäsen.

Euroopan Hockeyliitto (EHF) järjestää vuosittaisten seurajoukkueiden mestaruuskilpailuiden lisäksi joka toinen vuosi EM-kilpailut naisten, miesten, U21, U18 ja U16 tyttöjen ja poikien sarjoissa. EM-kilpailut pelataan rankingsijoitusten mukaisissa ”divisioonissa” nimillä Championships I, II, III ja IV.

EHF (www.eurohockey.org) on myöntänyt Suomelle kisaisännyyden vuoden 2019 miesten Championship IV EM-turnaukselle. Suomen Hockeyliitto järjestää turnauksen 6.–11.8.2019 Velodromin stadionilla Helsingin Käpylässä. Turnaukseen osallistuvat maat ovat Suomen lisäksi Kypros, Norja, Slovenia ja Unkari. Velodromilla on pitkät perinteet maahockeystadionina, jossa pelattiin vuoden 1952 Olympialaisten hockeyta, muun muassa loppuottelu.

Turnaus tulee olemaan merkittävä maahockeytapahtuma sekä Helsingissä että Suomessa. Etsimme turnaukseen ja Suomen miesten maajoukkueelle yhteistyökumppaneita. Vastineeksi tuestanne voimme tarjota erikseen sovitusti esimerkiksi kentänreunamainoksia, mainoksia kotisivuilla ja/ tai sosiaalisessa mediassa, joukkueen asuissa tai turnauksen ohjelmalehtisessä. Keskustelemme mielellämme myös muun tyyppisistä yhteistyöratkaisuista.

Lisätietoja:

Mika Rihtilä, suomen@hockeyliitto.com, puh. 0400 699 249