Suomesta kaksi edustajaa EHF Youth Leadership Festivaaleille Belgiaan!
28.5.2019 14:26 Uutiset / Liiton etusivu

Suomen Hockeyliitto lähettää elokuussa kaksi nuorta aikuista EHF:n Youth Leadership Festivaliin Belgiaan

Alkuvuodesta etsimme kahta 16-30 vuotiasta hockeyfanaatikkoa edustamaan Suomea Euroopan Hockeyliiton järjestämään Youth Leadership Festivaliin Belgiaan.

Festivaali järjestetään 13.-17.8.2019 maahockeyn EM-kilpailujen yhteydessä Belgian Antwerpenissä. Festivaalilla opitaan monenlaisia hockeytoiminnassa tarvittavia johtamistaitoja, päästään kuulemaan raudanlujien lajiosaajien mietteitä ja ennen kaikkea tutustumaan eri puolilta Eurooppaa saapuviin hockeynuoriin ja jakamaan ajatuksia heidän kanssaan. Kirsikaksi kakun päälle festivaalin osallistujat pääsevät viikon päätteeksi seuraamaan yhdessä maahockeyn EM- kilpailuja!

Suomen Hockeyliitto valitsi saamiensa hakemuskirjeiden joukosta festivaalille lähtijöiksi Johannes Lassilan ja Martina Wilkinsonin.

Onnittelut valituille ja kiitos kaikille edustustehtävään hakeneille!

Lue lisää Youth Leadership Festivalista:

Belfius Euro Hockeyn sivuilta

Katso Youth Leadership Festivalin ohjelma täältä

Tapahtuman tunnelmia voit seurata sosiaalisessa mediassa hashtagin #Youthleadership kautta.

Raportoimme festivaalin tapahtumista ja tunnelmista edustajiemme kautta sekä tapahtuman aikana sosiaalisessa mediassa että sen jälkeen tapahtumaraportin muodossa.