Avointen U12-turnausten ilmoittautumiset avattu
22.10.2019 19:30 Uutiset / Liiton etusivu

U12 junnujen talven turnauspäivät julkaistu

Indoor-kaudella 2019/2020 pienimmät alle 12-vuotiaat juniorit pelaavat avoimissa turnauksissa. Pelit ovat avoimia kaikille 2007 tai sitä ennen syntyneille. Mukaan voi tulla yksittäisiä pelaajia, joista kootaan joukkueet paikan päällä tai seurojen valmiit joukkueet. Osallistua voi kaikkiin turnauksiin tai vain yhteen tai kahteen. Jokainen turnaus on oma kilpailunsa.

Turnauksia pelataan 15.12. Urjalan liikuntahallissa, 9.2. Jukolan koululla Hämeenlinnassa sekä 8.3. Myyrmäen Urheilutalolla Vantaalla.

Yksittäisten pelaajien osallistumismaksu on 5 €/turnaus. Joukkueiden osallistumismaksu on 30 €/turnaus.

Yksittäisten pelaajien ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportissa, www.suomisport.fi minne pitää kirjautua omilla tunnuksilla. Sivustolla valitaan yläpalkista 'tapahtumat' ja sieltä hakusanalla 'Maahockey' löytyy turnaukset. Linkki Hockeyliiton tapahtumiin https://www.suomisport.fi/administration/sportsfederations/639/events#. Joukkueet ilmoittautuvat Torneopalissa seuratunnuksilla kuten muihin sarjoihin.

Pelioikeuden edellytys on liiton lisenssi, jonka voi myös ostaa samasta paikasta, www.suomisport.fi.

Tervetuloa mukaan pelaamaan !