Indoorin IKIS-turnaus pelataan 28.3.2020 Hämeenlinnassa
21.1.2020 21:59 Uutiset / Liiton etusivu

Ilmoittaudu mukaan IKIS-turnauksen joko yksin tai joukkueena

Indoorhockey IKIS-turnaus 28.3.2020

Liivuorentie 24, Jukolan Koulu, 13500 Hämeenlinna

Lähde mukaan höntsäilemään indooria maaliskuussa la 28.3.2020 ja tapaamaan tuttuja. Mukaan voi tulla joko omalla joukkueella (hinta 70 €) tai yksittäiset pelaajat, joista kootaan joukkueita paikan päällä. Ikäraja: 1980 ja aikaisemmin syntyneet (>40 v). Ilmoittautumisten mukaan mahdollisesti myös + 50 v pelejä. Yksittäisen pelaajan osallistumismaksu 10 €.

Pelit pelataan 1+5 pelaajalla. Lisenssi pitää olla ostettuna Suomisportista, laji Maahockey. Uusi pelaaja voi ostaa päivälisenssin 10 € ja ei seuraa merkinnällä.

Turnauksen jälkeen on mahdollisuus lähteä saunomaan eli jälkipeleihin. Sikke on varannut meille (naiset ja miehet) saunan Kaurialasta Matti Alangon kadun ja Brahenkadun kulma.

Ilmoittaudu heti mutta viimeistään 17.3.2020 ja jos kysyttävää niin ota rohkeasti yhteyttä. Ilmoittautumiset Suomisportin kautta tästä

Lisätietoja: Klaus Saijonkivi 0400 481180 (info@hockeyliitto.com) ja Mika Rihtilä 0400 699249 vastaavat kysymyksiin ja puheluihin asiaa koskien.

Tehdään tapahtumasta ikimuistoinen!