Hallituksen puheenjohtajaksi ja jäseniksi paljon ehdokkaita
4.9.2020 21:19 Uutiset / Liiton etusivu

Syyskokouksessa 3.10. äänestetään hallituksen puheenjohtajasta ja jäsenistä

Seurojen määräaika esittää ehdokkaita liiton tulevaksi puheenjohtajaksi sekä hallituksen jäseniksi umpeutui eilen. Liittoon saapui määräaikaan mennessä reilusti nimiä ehdolle. On hienoa nähdä, että lajin kehittämiseen vaikuttaminen kiinnostaa näin monia.

Ehdokkaat hallituksen puheenjohtajaksi ovat: Minna Mäkelä, Kari Saari, Elisa Vaittinen, Otto-Petteri Ventelä sekä Henna Viitaniemi.

Ehdokkaat hallituksen jäseniksi ovat: Rowina D'Amico, Seppo Katajisto, Johannes Lassila, Jouko Lautaoja, Jari Lehto, Paula Lehtomäki, Jouni Lounaskorpi, Minna Mäkelä, Kari Saari, Bikramjit Singh, Otto-Petteri Ventelä, Henna Viitaniemi sekä Sanna Äyräväinen.

Nykyisistä hallituksen jäsenistä puheenjohtaja sekä kuusi jäsentä ovat erovuorossa, toinen vuosi hallituskautta on jäljellä Elisa Vaittisella ja Olli Vesakoskella. Hallitukseen voidaan siis valita maksimissaan kuusi (6) uutta jäsentä tai mikäli nykyinen hallituksen jäsen Elisa Vaittinen valitaan puheenjohtajaksi, seitsemän (7) uutta jäsentä.

Ehdokkaita on pyydetty lähettämään esittelynsä 15.9. mennessä liitolle. Esittelyssä toivotaan ehdokkaiden kertovan miten aikovat/haluavat kehittää lajia liiton luottamustehtävässä. Esittelyt välitetään aikanaan seuroille.

Valinnat tehdään syyskokouksessa 3.10.2020 Velodromilla.

Onnea kaikille ehdokkaille vaaliin !