Haku NYT! The 2021 EHF Youth Leadership Festival
2.2.2021 18:04 Uutiset / Liiton etusivu

KIIRE; Hei nyt haetaan sinua nuori hockeyhenkilö! Viimeistään 4.3 hakemus tulemaan osoitteeseen info@hockeyliitto.com

Viimeiset hetket laittaa hakemus.

Suomen Hockeyliitto etsii kahta nuorta hockeyfanaatikkoa edustamaan maatamme Euroopan Hockeyliiton järjestämällä Youth Leadership Festivalilla kesäkuussa 2021. Edustajiksi haetaan yhtä nais- ja yhtä miespuolista 18-30-vuotiasta, joka on aktiivisesti mukana maamme hockeytoiminnassa ja sen kehittämisessä. Suomen Hockeyliitto kustantaa valittujen edustajien festivaalimatkan kokonaisuudessaan.

Festivaali järjestetään 1-5.6.2021 maahockeyn EM-kilpailujen yhteydessä Amsterdamissa Hollannissa. Festivaalilla opitaan monenlaisia hockeytoiminnassa tarvittavia johtamistaitoja, päästään kuulemaan raudanlujien lajiosaajien mietteitä ja ennen kaikkea tutustumaan eri puolilta Eurooppaa saapuviin hockeynuoriin ja jakamaan ajatuksia heidän kanssaan. Kirsikaksi kakun päälle festivaalin osallistujat pääsevät viikon päätteeksi seuraamaan yhdessä maahockeyn EM-kilpailuja!

Edustajille asetetut vaatimukset ovat seuraavat:

• Iältään 18-30 vuotta festivaalin alkaessa
  • Läsnäolo koko festivaalin ajan
  • Hyvä englannin kielen taito (sekä puhe- että kirjoitustaito)
  • Valmistautunut pitämään esityksen jostakin hockeyn kehitysprojektista, jossa on itse ollut mukana viimeisen kahdentoista kuukauden aikana
  • Hakemukseen sinun täytyy laittaa perustelut miksi juuri 'minut' pitää valita. Eli mitä olet valmis tekemään Hockeyn eteen Suomessa.
  • Henkilön tulee sitoutua 2 vuodeksi festivaaliin jälkeen toimimaan lajin parissa Suomessa muutenkin kuin pelaajana, esim. tuomarina, valmentajana, viestinnässä viestinviejänä nuorille jne jne. Tästä tehdään kirjallinen sopimus.

Mikäli kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi heti mutta viimeistään 4.3.2021 osoitteeseen info@hockeyliitto.com. Hakemuksessa esitettävä hakijan nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä paidan koko jaettavaa leiripaitaa varten.

Maaliskuun lopulla selviää onnistutaanko tapahtuma pitämään kesäkuussa kun seurataan Korona tilannetta.

OLE ROHKEA JA TARTU TÄHÄN AINUTLAATUISEEN TILAISUUTEEN!