Liiton kevätkokous 17.4.2021 14:00
1.4.2021 6:37 Uutiset / Liiton etusivu

Liiton kevätkokous pidetään la 17.4. klo 14 alkaen. Seurojen edustajien tulee ilmoittautua tilaisuudeen Suomisportissa. Osallistujien toivotaan osallistumaan tilaisuuteen etäyhteydellä. Kokoukseen on mahdollista osallistua rajoitusten sallimissa puitteissa myös Helsingissä Spaces Bulevardin tiloissa (Albertinkatu 25.)

AJANKOHTA

Lauantai 17.4.2021

SIJAINTI

Etäkokous google meet,

Bulevardi 21 entrance, Albertinkatu 25, 00180 Helsinki, SuomiKatso kartta

LISÄTIEDOT

Otto-Petteri Ventelä, puheenjohtaja@hockeyliitto.com , 0400423349

Suomen Hockeyliiton jäsenseurat kutsutaan sääntömääräiseen kevätkokoukseen lauantaina 17.4.2021 kello 14:00 paikka Spaces Bulevardi, sisäänkäynti Albertinkatu 25 Helsinki.

Suositellaan etä osallistumista, muutamalla mahdollisuus osallistua paikanpäällä joka edellyttää ilmoittautumista 14 päivää ennen.. Ilmoittautuminen keskiviikkoon 14.4. klo:23:59 mennessä Suomisporttiin.linkki alla

Vain ilmoittautumalla saat sähköpostiisi linkin jolla voit osallistua kokoukseen. 1) Kokouksen avaus

2) Valitaan kokoukselle a) Puheenjohtaja b) Sihteeri c) kaksi pöytäkirjan tarkastajaa d) tarvittava määrä ääntenlaskijoita

3) Todetaan a) läsnäolijat b) äänioikeutetut jäsenet