Hockeyliitto

Suomen Hockeyliiton Iltajuhla 2024 Hämeenlinnassa ## la 26.10. Pidä kiirettä ilmoittaudu nyt!

ilmoittautuminen juhlaan päättyy päättyy la 19.10.2024 klo 23:59 Tervetuloa juhlistamaan yhdessä kauden 2024 päätöstä.
Hockeyliitto

Kesän Parhaiden äänestys nyt - päättyy 26.9.

Kaikilla lisenssinhaltijoilla on mahdollisuus äänestää kauden parhaita!

Aikuisten finaalit pelattu!

Mestarit naisissa Porvoo HC ja miehissä Warriors HC Helsinki. Onnea voittajille!
Hockeyliitto

Suomen Hockeyliiton sääntömääräinen syyskokous!

Suomen Hockeyliitto kutsuu teidät liiton sääntömääräiseen syyskokoukseen Hämeenlinnaan 26.10.2024 klo 12.00.
Hockeyliitto

Hollanti taisteli naisissa ja miehissä kultaiset olympiamitalit!

Maahockey ja naisten kultapeli eilen perjantaina päätti kahden viikon olympiaturnaukset Pariisissa
Hockeyliitto

Kilpailuvaliokunta täydentyi uudella jäsenellä!

Valiokunnan kokoonpano Mika Rihtilä (pj), Sanna Äyräväinen (siht.), Reeta Malkamäki, Klaus Saijonkivi, Jouni Lounaskorpi, Daniel Price ja Andrew Scholfield

Lohkovaihe pelattu neljännesfinaalit ja 8 parasta jatkaa

Runkosarja maahockeyn olympialaisissa pelattu,miehet naiset lohkojen 4 parasta jatkaa neljännesfinaaleilla.

Pariisin olympia maahockey 27.7-9.8.24

Suoratoistopalvelussa Max sieltä löytyy hockeypelit, ja Eurosportin Tv5 ja Tv6 kanavilla. LATAA Max alk. 5,99 kuukaudessa (mainoksilla)
Hockeyliitto

Haluatko olla päättämässä liiton asioista?

Liiton hallitus ja valiokunnat on tärkeä paikka tulevaisuuden päätösten tekemiseen. Tule mukaan kilpailuvaliokuntaan, tai johonkin muuhun valiokuntaan!

Sveitsin Eurohockey U21 kisat pelattu

..

Eurohockey Indoor Club Challenge HT-85

Matkakertomus Eurohockey Indoor Club Challenge 1 Men 2024 Ferrara Italia. 14.2-20.2 2024
Joukkue

Nuorten kisat alkaa maanantaina Sveitsissä,

Nyt tulessa EuroHockey U21 Championship II-B Men 2024 Lausanne, Switzerland 15 - 20 Jul 2024

Kisat pelattu Puola ja Ukraina saavutti kirkkaimmat mitalit

Kisat Puolassa on päättyneet mitalipelit pelattiin lauantaina jossa isäntä maa Puola voitti molemmat sarjat ja Ukraina oli molemmissa hopealla.
Hockeyliitto

Walcz Hockey5 kisoja pelattu kolme päivää.

Suomen joukkueiden pelit pelattu, miesten viimeisessä pelissä tuli se avausvoitto Kypros kaatui 4-3 viimeisellä sekunnilla.
EHTV

Nyt se alkaa, EuroHockey 5s Championship Women / Men 2024 Walcz, 3 - 6 Jul 2024 Poland

Pelit siis alkaa keskiviikkona kahdella pelillä. Naiset 12:40 vastassa Wales ja 19:40 isäntämaa Puola. Miehet saa vastaansa keskiviikkona 10:40 Ruotsin

Maahockey ja aurinko