Suomen Hockeyliiton sääntömääräinen syyskokous!

Suomen Hockeyliitto kutsuu teidät liiton sääntömääräiseen syyskokoukseen Hämeenlinnaan 26.10.2024 klo 12.00. Syyskokous järjestetään Hämeenlinnassa Aulangon luontoliikuntakeskuksessa (Linnanen 77, 13220 Hämeenlinna), jossa on mahdollisuus osallistua myös yhteisölliseen ohjelmaan, ruokailuun ja palkitsemistilaisuuteen kokouksen jälkeen. Tarkemmat ohjeet iltaohjelmaan osallistumisesta julkaistaan vielä myöhemmin.

Liiton vuoden 2024 syyskokouksessa tullaan valitsemaan liiton hallituksen uusi puheenjohtaja, sekä 2-4 uutta hallituksen jäsentä. Seurat voivat ehdottaa omaa ehdokastaan 26.9.2024 mennessä lähettämällä ehdotuksen [email protected] sähköpostiin. Lisäksi kokouksessa äänestetään liiton uusista yhdistys säännöistä, joilla myönnetään päätäntävalta urheilun eettiselle kurinpitolautakunnalle Suomen Hockeyliiton toiminnan alaisuudessa tapahtuneisiin eettisiin rikkomuksiin.

The Finnish Hockey Association invites you to the association's statutory autumn meeting in Hämeenlinna on October 26, 2024 at 12:00. The autumn meeting is organized in Hämeenlinna at the Aulango nature sports center (Linnanen 77, 13220 Hämeenlinna), where you can also participate in the community program, dining and award ceremony after the meeting. More detailed instructions on participating in the evening program will be published later.

At the union's 2024 fall meeting, a new chairman of the union's board and 2-4 new board members will be elected. Clubs can propose their own candidate by 26 September 2024 by sending a proposal to [email protected]. In addition, the meeting will vote on the association's new association rules, which grant decision-making power to the sports ethics disciplinary committee for ethical violations that occurred under the Finnish Hockey Association's operations.

Terveisin

Otto-Petteri Ventelä

Hallituksen puheenjohtaja

Suomen Hockeyliitto ry