Ilmoittautuminen kesän sarjoihin 2021
23.3.2021 14:42 Uutiset / Liiton etusivu

Ilmoittaudu viimeistään 28.3.

Suomen Hockeyliiton hallitus on kokouksessaan hyväksynyt sarjamääritykset kesälle 2021. Kilpailutoimintaa kesälle on lähdetty suunnittelemaan Seuraparlamentissa esiin tulleiden toiveiden pohjalta.

Kilpailutoiminta pyritään aloittamaan toukokuussa riippuen vallitsevista rajoituksista pandemian takia. Toukokuussa aloitetaan ison kentän maahockey sarjoilla, joiden toivotaan tukevan myös kansainvälisiin kisoihin tähtäävien maajoukkueiden harjoittelua.

Ilmoittautumista sarjoihin on jaettu tänä vuonna kahteen osaan, niin että ensin ilmoittaudutaan seuraaviin aikuisten sarjoihin: Naisten SM, Miesten SM ja Minihockey aikuisille sekä seuraaviin juniorisarjoihin U19 SM, U16 SM ja U13. Kilpailutoimintaan otettiin mukaan minihockey aikuisille, jonka tarkoituksena on saada enemmän toimintaa seurojen omille paikkakunnille ja erilaista pelillistä harjoitusta lajiin. Ilmoittautuminen näihin sarjoihin päättyy 28.3.2021. Ilmoittautumisajan jälkeen ilmoittautuneiden joukkueiden ilmoittautumismaksu on kalliimpi.

Ikis SM ja Hockey5 SM sarjat pelataan elokuusta alkaen. Tavoitteena on saada näihin sarjoihin uusia seuroja mukaan. Ilmoittautuminen näihin sarjoihin 14.-27.6.2021. Jos seurasi on halukas järjestämään Hockey 5 Sm kotiturnauksen tai kotiottelun ole yhteydessä kilpailuvaliokuntaan. Ilmoittautuminen kaikkiin sarjoihin tapahtuu Torneopalin kautta. Mikäli seurallasi/joukkueellasi on haasteita Torneopalin kanssa olkaa yhteydessä Klaus Saijonkiveen joko puhelimitse 0400 481 180 tai sähköpostitse info@hockeyliitto.com