Hockeyliiton sääntömääräinen syyskokous 2021

Pohjolankatu 38, 00600 Helsinki, Suomi

Kunta

Helsinki

Hallituksessa jatkaa 2021-2022 Henna Viitaniemi, Paula Lehtomäki, Jari Lehto ja Jouko Lautaoja toisen kauden. Uusia paikkoja hallitukseen on tarjolla 4 jos kokous päättää kokoonpanoksi 8 jäsentä puheenjohtajan lisäksi. Erovuorossa ovat Sanna Äyräväinen ja Seppo Katajisto, Olli Vesakoski ja Elisa Vaittinen.

SEUROJEN esitykset ehdokkaiksi hallituksen jäseniksi toimitettava liittoon (info@hockeyliitto.com) viimeistään 30 päivää ennen kokousta eli 2.9.2021. Seuraa edustaa vuosikokouksessa valtakirjalla nimetty henkilö. Valtakirjapohjat liiton nettisivuilta.

Mahdollisuus osallistua myös etänä, linkki tulee myöhemmin kesällä. Esityslista:

1. Kokouksen avaus

2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja tarvittava määrä ääntenlaskijoita

3. Todetaan läsnäolijat ja äänioikeutetut jäsenet

4. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

5. Hyväksytään toimintasuunnitelma seuraavaa toimintavuotta varten ja keskustellaan toiminnan kehittämisestä pitkällä aikavälillä

6. Hyväksytään talousarvio seuraavaa tilivuotta varten

7. Valitaan 17§:n mukaisesti asetettujen ehdokkaiden joukosta hallituksen jäsenet erovuoroisten sijaan

8. Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille henkilökohtaiset varatilintarkastajat 9. Vahvistetaan seuraavan vuoden jäsenmaksu

10. Käsitellään liiton hallituksen esittämät tai jäsenten 13§:n mukaisesti vireille panemat asiat

11. Päätetään seuraavan liittokokouksen pitopaikkakunnasta

12. Kokouksen päättäminen