Tule kehittämään lajia valiokuntiin
8.10.2021 8:36 Uutiset / Liiton etusivu

Uusia jäseniä valiokuntiin

Suomen hockeyliiton hallitus sai uusia jäseniä lokauun alussa pidetyssä syyskokouksessa.

Hallitus on järjestätymiskokouksessaan nimennyt valiokuntiin uusia jäseniä. Suurin muutos tapahtui kilpailuvaliokunnassa, jonka uutena puheenjohtajana aloittaa Lennon Whiten. Maajoukkueen toimintaa ohjaava maajoukkuevaliokunta toimii jatkossa Andrew Scholfieldin johdolla. Kehitysvaliokunnan puheenjohtajana jatkaa Henna Viitaniemi, viestintävaliokunnan puheenjohtajana Paula Lehtomäki ja talous ja hallintovaliokunnan puheenjohtajana Otto-Petteri Ventelä.

Uusina valiokuntina toimintansa aloittaa kurinpitovaliokunta, Olli Rissasen vetämänä ja Juhlavuoden suunnitteluvaliokunta Sanna Äyräväisen johdolla.

Uudet jäsenet tervetulleita

Valiokuntiin otetaan mielellään uusia jäseniä eli jos olet kiinnostunut edistämään hockeyn olosuhteita ja toimintaan ja antamaan aikaasi liiton vapaaehtoisena, ilmoittaudu rohkeasti mukaan valiokuntatyöskentelyyn ottamalla yhteyttä valiokunnan puheenjohtajaan.

Ryhtyisitkö sarjapäälliköksi? Kilpailuvaliokunta ei ole vielä nimennyt uusia sarjapäälliköitä, jotenolisit kiinnostunut tehtävästä tai tiedät jonkun sopivan henkilön niin ole rohkeasti yhteydessä kilpailu@hockeyliitto.com. Sarjapäälliköille kuuluviin tehtäviin voit tutustua liiton sivuilla. https://www.hockeyliitto.com/seura/21876/kilpailutoiminta

Oletko kiinnostunut valmentamisesta? Maajoukkuevaliokunta ottaa mielellään mukaan uusia jäseniä toimintaan. Jos olet kiinnostunut valmentamisesta, maajoukkueen mukana pääset oppimaan uutta ja toimimaan apuna toiminnan järjestämisessä. Kiinnostus riittää, aikasempi kokemus ei ole välttämätöntä. Tule mukaan! maajoukkueet@hockeyliitto.com

Kiinnostaako some? Haluatko olla edistämässä liiton viestintää ja luoda sisältöä liiton somekanaviin? Oletko nettiguru ja haluat olla mukana uudistamassa liiton nettisivuja paremmin toimivaksi kokonaisuudeksi? Tule mukaan viestintävaliokuntaan: viestinta@hockeyliitto.com

Nuorisohockey uuteen nousuu? Lisä lajipromootiota kouluihin? Kehitysvaliokunta toimii monien asioiden parissa. Tavoitteena on kehittää hockeytä niin lajin sisällä koulutuksen avulla kuin hankkimalla uusia pelaajia tekemällä lajia näkyväksi? Kehitysvaliokunnassa voit vaikuttaa moneen asiaan: kehitys@hockeyliitto.com