Tue nuorten EuroHockey-turnausta - lahjoita 30 euroa
7.6.2022 10:34 Uutiset / Liiton etusivu

Nyt on tukemisen aika! Support Junior EuroHockey Championship - donate 30 euros

Nuorten EM-kilpailut on merkittävä maahockeytapahtuma sekä Helsingissä että Suomessa. Suomen Hockeyliitolle EM-kisojen järjestäminen on taloudellisesti raskas hanke ja turnaukseen tehtävä ohjelmalehtinen on yksi merkittävistä varainhankintakeinoistamme.

Sinulla on nyt tilaisuus osoittaa tukeasi lajille suorittamalla kolmenkymmenen (30) euron kannatusmaksu tai haluamallasi summa. Lahjoituksen tehneet saavat nimensä turnauksen ohjelmalehtisen yhteistyökumppanit-sivulla. Lahjoittaminen on helppoa. Tiedot löydät alta!

Käsiohjelmaan on mahdollista saada myös oma mainos. Hinnat ja tiedustelut: info@hockeyliitto.com. Klaus 0400481180

Ole mukana rakentamassa maahockeyn tulevaisuutta Suomessa ja välitä viestiä mahdollisuudesta kaikille tutuille!

Support Junior EuroHockey Championship- donate 30 euros

Junior EuroHockey Championship is a significant field hockey event both for Helsinki and Finland. For the Finnish Hockey Association organizing the EuroHockey Championships is a financially difficult project and a program leaflet for the tournament is one of our major ways to raise money.

You have now the opportunity to show your support for the sport by paying thirty (30) euros contribution for Federation (or the amount you want.) Those who make a donation will receive their name on the tournament program leaflet on the Partners page. It´s easy to show your support. You can find more information end of this post.

It is also possible to get an ad in the program leaflet. Prices and inquiries: info@hockeyliitto.com.

Be a part of building the future of field hockey in Finland and pass on the opportunity to everyone you know!

***

Kannatusmaksun voi maksaa seuraavin tiedoin / The contribution can be paid with the following information:

- Tilinumero/ Account number IBAN: FI29 5720 9920 0253 18 / BIC: okoyfihh
- Ssaaja / Recipient: Suomen Hockeyliitto ry
- Summa / Amount: 30 € (tai muu haluamasi summa / or other amount you want to give)
- Viesti / Message: "Kannatusmaksu EuroHockey 2022, Maija Mallikas, Eura (your name and city)”.