Kehityskordinaattorin paikka haettavana NYT!
5.7.2022 18:37 Uutiset / Liiton etusivu

Tule töihin meille, Kehityskordinaattorin paikka haettavana!

Linkki koko tekstiin!

• KEHITYSKOORDINAATTORI
        Suomen Hockeyliitto ry hakee kehityskoordinaattoria osa-aikaiseen työsuhteeseen. Suomen Hockeyliitto edistää, valvoo ja ohjaa maahockeyn toimintaa ja kehitystä Suomessa. Maahockey on yksi maailman vanhimmista ja laajimmalla levinneistä palloilulajeista. Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus päästä työskentelemään kansainvälisen lajin parissa. Kehityskoordinaattori tekee tiivistä yhteistyötä liiton hallituksen, valiokuntien sekä muiden sidosryhmien kanssa. Henkilön ydin tehtävänä on kehittää maahockeytä Suomessa, tukea nykyisiä seuroja, koordinoida erilaisia tapahtumia ja koulutusohjelmia. Keskeiset vastuualueet
      • Vapaaehtoistoiminnan koordinointi
        • Työtehtävien kartoitus
        • Resurssienhallinta
      • Valmennustoiminnan koordinointi
        • Valmennusohjelman koordinointi
        • Harjoitusaikataulujen luominen
        • Valmentajien rekrytointi + nykyisten valmentajien tukeminen
      • Pitkäaikainen varainkeruu
        • Erilaisten rahoitusten ja apurahojen koordinointi ja selvitys. Esimerkiksi: Euroopan Hockeyliiton rahoitusohjelmat, kaupunkien, ministeriöiden rahoitukset.
      • Projektit / tapahtumatoiminnan suunnittelu
        • Suomen Hockeyliiton tapahtumien koordinointi. Esimerkiksi: kansainväliset kilpailut, finaalipäivät, harjoitusleirit yms.
        • Kilpailuvaliokunnan avustus kilpailukalenterin laatimisessa
      • Seurojen tuki
        • Joukkueiden tarpeiden sekä kehitys toiveiden kartoitus

Odotamme sinulta:

• Hyvät kommunikointitaidot
      • Sujuvaa suomen tai englannin kielen taitoa. Molemmat kielitaidot katsotaan eduksi.
      • Kykyä työskennellä itsenäisesti, mutta toivomme, että olet myös tiimipelaaja.
      • Kokemusta vähintään muutamasta työnkuvan vastuualueesta

Tarjoamme sinulle:

Osa-aikaisen työn: 40–60 tuntia kuukaudessa. Toistaiseksi voimassa oleva työsopimus ja toivomme, että voisit aloittaa elokuussa. Etätyö, mutta työhön kuuluu matkustus satunnaisesti myös viikonloppuisin Suomessa. Palkka henkilön kokemuksen mukaan 15–18 € / tunti.

Sinulla ei tarvitse olla vahvaa osaamista jokaiselta toivotulta vastuualueelta. Meille tärkeää on, että sinulla on halu kehittää lajin toimintaa ja näkyvyyttä Suomessa.

Ota yhteyttä:

Jos kiinnostuit tehtävästä ja koet olevasi hakemamme henkilö, lähetä hakemus ja CV osoitteeseen: kehitys@hockeyliitto.com 31.7.2022 mennessä. Lisätiedot työpaikasta antaa Henna Viitaniemi sähköpostiosoitteesta kehitys@hockeyliitto.com.

HOCKEY DEVELOPMENT COORDINATOR

The Finnish Hockey Association is searching for a development coordinator for part-time employment. The association promotes, supervises and directs Field Hockey's operations and development in Finland. Field hockey is one of the oldest and most widespread ball sports in the world. This is a unique opportunity to build an international sport in Finland.

The development coordinator works closely with the board members, committees, and other stakeholders. The person's key responsibilities are to develop field hockey in Finland, support existing clubs, and coordinate various events and training programs.

Key responsibility areas

• Coordination of voluntary activities
        • Mapping of work tasks
        • Volunteer resource management
      • Coordination of coaching activities
        • Coordinating the coaching program
        • Create the schedule for trainings
        • Recruitment of coaches + supporting the current coaches
      • Fundraising
        • Coordination and investigation of various funding and grant opportunities. Example: EuroHockey federation funding programs
        • Sponsorship
      • Projects / event planning
        • Finnish Hockey Association event coordination, e.g: international tournaments, final days, training camps.
        • Supporting the competition committee to build the competition calendar
      • Club support
        • Lead discussions with clubs about their needs and development plans

We expect from you:

• Good communication skills
      • Fluent Finnish or English. Both languages are seen as an advantage.
      • Ability to work independently but you are also team player
      • Experience in some or all key responsibility areas of the role

We offer you:

Part time job: 40 - 60 hours per month. The employment contract is open-ended, meaning it is valid until further notice and we wish you could start in August. The location is flexible and primarily remote work from home, but the job sometimes includes traveling also on weekends throughout Finland. The salary is according to a person's experience 15 - 18 € / hour.You don’t have to have strong expertise in all key responsibility areas. It is important to us that you have a desire to develop Field Hockey activities and visibility in Finland.

Contact:
      If you are interested in the position and feel that you are the person we are searching for, please send a cover letter and CV to: kehitys@hockeyliitto.com by July 31, 2022. More info about job description Henna Viitaniemi kehitys@hockeyliitto.com