Liiton ylimääräinen kokous 4.3. Etäosallistuminen myös mahdollinen!

Kutsumme seuranne edustajan Suomen Hockeyliiton ylimääräiseen kokoukseen. Kokous pidetään 4.3.2023 klo 14 Vantaalle, Myyrmäen urheilutalolle.

Kokous järjestetään U18 maajoukkueen treenien aikana klo 14 ennen IKIS-turnausta.

Syyskokouksessa seurojen hyväksymät uudet yhdistyksen säännöt on hyväksytty myös patentti- ja rekisterihallituksessa ja päivitetty yhdistysrekisteriin. Uudet säännöt mahdollistavat yhdistyksen kokoukseen osallistumisen myös tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla, hallituksen niin päättäessä.

Olemme päättäneet hallituksen kesken sallia osallistumisen liiton lisäkokoukseen 4.3.2023 klo. 14.00, myös etäyhteydellä. Jos seuranne edustaja osallistuu kokoukseen etäyhteyden välityksellä, ilmoittakaa osallistujan sähköpostiosoite viestillä suoraan puheenjohtaja@hockeyliitto.com osoitteeseen. Liittäkää viestiin mukaan seuran valtakirja, osoitettuna seuranne edustajalle. (päivitys 2.3.23)

Ylimääräisessä kokouksessa valitaan liitolle akkredoitu tilintarkastaja. Normaalisti tilintarkastajat valitaan syyskokouksessa, mutta tällöin meillä ei ollut ehdottaa akkredoitua tilintarkastajaa, joka vaaditaan OKM:n hankerahoituksia varten.

Liiton ylimääräisessä kokouksessa käsitellään:
1. kokouksen avaus
2. valitaan kokoukselle
a) puheenjohtaja
b) sihteeri
c) kaksi pöytäkirjan tarkastajaa
d) tarvittava määrä ääntenlaskijoita
3. todetaan
a) läsnäolijat
b) äänioikeutetut jäsenet
4. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
5. valitaan liitolle akkredoitu tilintarkastaja
ehdotettu Antti Ikäläinen | Senior Manager, KHT, Moore Idman Oy
6. Seuraavan liittokokouksen järjestämispaikkakunta vaihdetaan Helsingistä Espooseen.
7. kokouksen päättäminen