EHF Equally Amazing Executive Leadership -foorumi ensi viikolla ja EHF Youth Leadership Festival 15-19.8. 2023

EHF Equaly Amazing Executive Leadership -foorumiin, sukupuolten suhteen tasapainoinen delegaatio osallistumassa ensi viikonloppuna. Tuokaa paljon uusia ideoita ja ajatuksia meille :)

Meidän liitosta osallistuu Minna Mäkelä (Helsinki) ja Sampo Hirvioja (Turku). Minna menee jos aiemmin viikolla ja osallistuu EHF Developement ryhmän kokoukseen jossa hän on jäsenenä ja kolmatta vuotta. 25 kansallista liittoa on edustettuna EuroHockey Equaly Amazing Executive Leadership Forumissa, ja siihen osallistuu 50–50 mies- ja naista Brysselissä 24.–26. maaliskuuta. Tapahtuma kokoaa yhteen yhteensä 46 urheilun johtajaa ajamaan muutosta pelikentällä ja sen ulkopuolella; samanhenkisiä ihmisiä vaihtamaan kokemuksia inspiroidakseen ja oppiakseen toisiltaan.

Jokainen kansallisen järjestön jäsen kutsuttiin nimeämään yksi mies- ja yksi naispuolinen osallistuja osallistumaan foorumiin, joka on osarahoitettu Euroopan unionin Erasmus+-ohjelmasta ja johon osallistuvat pääsihteerit, hallituksen jäsenet, johtajat, johtajat ja päätöksentekijät.

Nuoret kesän festareille on valittu. EHF Youth Leadership Festival 15-19.8. 2023

Jaana Mantere Warriorsin pelaaja ja Waltteri Alenius Kilppareiden pelaaja. Onneksi olkoon.