Simo Mäkelä loppukaudeksi kettupaitaan !
22.8.2021 16:46 Uutiset / Pääsivusto

Simo Mäkelä debytoi Vantaa HC:n paidassa Warriors-ottelussa

Miesten maajoukkueen kapteeni Simo Mäkelä siirtyi heinäkuussa loppukauden kattavalla vuokrasopimuksella Vantaa HC:n miesten SM-joukkueeseen HT-85:stä. Kevällä maajoukkueleirillä loukkaantunut Simo ehti pelata vain yhden ottelun HT:n kanssa kun hämeenlinnalaisten pelit runkosarjassa jo päättyivät. Pelihaluja uhkuva Simo ei halunnut päättää kautta ennen kuin se ehti hänen kohdallaan kunnolla edes alkaa. Simo otti yhteyttä Vantaan joukkueenjohtoon koska koki pystyvänsä tuomaan sarjan debyyttijoukkueseen kokemusta ja tukea nuorille pelaajille.

"Simo antaa meille monipuolisuudellaan ja kokemuksellaan paljon mahdollisuuksia muokata peliämme - hän voi pelata niin puolustuksessa kuin hyökkäyksessäkin ja tukemaan ja ohjaamaan nuoria pelaajiamme kentällä. Olemme erittäin tyytyväisiä että Simo halusi tulla nimenomaan meille jatkamaan pelikauttaan, ottajia olisi ollut kaikissa sarjan joukkueissa", päävalmentaja Mark Verdegaal iloitsi Simon liittymistä joukkueeseen

Tervetuloa Simo!