Syyskokous lähenee ehdokkaat tässä!
4.9.2021 10:26 Uutiset / Liiton etusivu

Uudet ehdokkaat joilta pyydetään esittelyt tälle sivulle, päivittyy myöhemmin. Valinta tapahtuu syyskokouksessa lauantaina 2.10.2021 klo 13:00 - 16:30 Finlandia Park Hotel, kokoustila Käpy Pohjolankatu 38, 00600 Helsinki

Syyskokouksessa 2.10.2021 seurat valitsevat Hockeyliitolle hallituksen jäseniä. Hallituksessa jatkavat varapuheenjohtajaErovuorossa ovat Sanna Äyräväinen, Seppo Katajisto, Olli Vesakoski ja Elisa Vaittinen.

Uusia nimiä ehdokkaiksi:

Hockey-Team 85: Johannes Lassila

ABC-Team: Essi Kaipainen, Tuomas Hämäläinen, Kari Saari.

Kilppari HC: Andrew Scholfield,

Porvoo HC : Sanna Äyräväinen,

Warriors HC: Noel Cavernelis, Lennnon White, Elisa Vaittinen

Ehdokkaat voivat kirjoittaa itsestään esittelyn ja kertoa miten he haluaisivat lajia kehittää. Ehdokkaita saa ja kannattaakin haastatella ennen syyskokousta. Jos et saa ehdokasta muutoin kiinni, voit lähettää kysymyksiä ehdokkaalle sähköpostitse info@hockeyliitto.com, niin kysymyksesi välitetään ehdokkaalle.

_____________________

At the autumn meeting on October 2, 2021, the clubs will elect board members for the Hockey Association. Henna Viitaniemi, Paula Lehtomäki, Jari Lehto and Jouko Lautaoja will continue on the Board for a second term. There will be 4 new seats on the Board if the meeting decides to have 8 members + the Chairman. Sanna Äyräväinen, Seppo Katajisto, Olli Vesakoski and Elisa Vaittinen are resigning persons.

New names as candidates:

Hockey-Team 85: Johannes Lassila

ABC-Team: Essi Kaipainen, Tuomas Hämäläinen ja Kari Saari

Kilppari HC: Andrew Scholfield,

Porvoo HC: Sanna Äyräväinen,

Warriors HC: Noel Cavernelis, Lennnon White, Elisa Vaittinen

Candidates can write a self-presentation and tell how they would like to develop the our sport. Candidates can and should be interviewed before the autumn meeting. If you do not catch the candidate otherwise, you can send questions to the candidate by e-mail info@hockeyliitto.com and your question will be forwarded to the candidate.

Regards Klaus, your secretary