Yhteystyökumppaniksi

Kiinnostaako yhteistyö Suomen Hockeyliiton kanssa?

Maahockey on yksi maailman vanhimmista ja laajimmalle levinneistä palloilulajeista. Olympialaisten ohjelmassa se on ollut ensimmäistä kertaa Lontoossa 1908 ja pysyvänä lajina 1928 kisoista lähtien. Kansainvälisen Hockeyliiton (FIH) jäsenmaiden lukumäärä on 135 ja Euroopan Hockeyliiton (EHF) 43. Suomen Hockeyliitto on lajin keskusjärjestö Suomessa ja Suomen Olympiakomitean jäsen.

Euroopan Hockeyliitto (EHF) järjestää vuosittaisten seurajoukkueiden mestaruuskilpailuiden lisäksi joka toinen vuosi EM-kilpailut naisten, miesten, U21, U18 ja U16 tyttöjen ja poikien sarjoissa. EM-kilpailut pelataan rankingsijoitusten mukaisissa ”divisioonissa” nimillä Championships I, II, III ja IV.

Etsimme jatkuvasti eri tasoisia yhteistyökumppaneita tapahtumien ja maajoukkuetoiminnan tueksi. Vastineeksi tuestanne voimme tarjota esimerkiksi kentänreunamainoksia, mainoksia kotisivuilla ja/ tai sosiaalisessa mediassa, joukkueen asuissa tai turnauksen ohjelmalehtisessä. Keskustelemme mielellämme myös muun tyyppisistä yhteistyöratkaisuista.

Lisätietoja:

Klaus Saijonkivi, info@hockeyliitto.com, puh. 0400 481 180