Hockeyliiton strategiatyö käynnissä
24.9.2021 11:44 Uutiset / Liiton etusivu

Osallistu strategiaworkshoppiin 2.10.

Suomen Hockeyliiton strategia 2022-2026 -työ on käynnissä. Seuroille teetettävät haastattelut ovat käynnissä ja syyskokouksen yhteyteen liitto järjestää workshopin kaikille kiinnostuneille, jossa pääsee vaikuttamaan ja kehittämään liiton uutta strategiaa. Workshop järjestetään ennen syyskokouksen virallista alkamista la 2.10. klo 13.00, jolloin syyskokouksen aloitus venyy 14.00 alkavaksi. Workshoppiin voi osallistua, vaikka ei osallistuisi syyskokoukseen tai sen jälkeiseen iltatilaisuuteen.

Toivomme mahdollisimman monesta seurasta osallistujia kyseiseen tilaisuuteen. Ilmoittautuminen SuomiSportin kautta. Lisätietoja tilaisuudesta saa Otto Ventelältä puheenjohtaja@hockeyliitto.com.

---

The Finnish Hockey Association's strategy 2022-2026 work is underway. Interviews for the clubs are underway, and in connection with the autumn meeting, the association will organize a workshop for all interested parties, where you can influence and develop the association's new strategy.

The workshop will be held before the official start of the autumn meeting at Saturday October 2nd, at 1pm. The start of the autumn meeting will begin at 2pm. Participation in the workshop does not oblige you to attend the autumn meeting or the evening afterwards.

We welcome as many people as possible to attend this event. Registration through SuomiSport Further information can be obtained from Otto Ventela puheenjohtaja@hockeyliitto.com.