Tule EM-kisoihin vapaaehtoishommiin heinäkuussa
2.6.2022 20:42 Uutiset / Liiton etusivu

Tule vapaaehtoiseksi miesten EuroHockey Junior Championship III turnaukseen 26-30.7.2022 Helsinkiin

www.eurohockey.org

Tule mukaan ainutlaatuiseen tapahtumaan. lipunmyynti, yleisön opastus, kahviopalvelut, infopiste, kisatoimisto, kuljetuspalvelut, pallotytöt ja pallopojat (ikäraja yli 10v), viestintä- ja mediapalvelut, sekä ohjelmalehtisten myynti

Ilmoittaudu heti

Toiveenamme on, että pystyisit kertomaan meille hyvissä ajoin minä päivinä tai aikoina pystyt työskentelemään. Ottelut alkavat tiistaina 26.7. ja päättyvät lauantaina 30.7. Välipäivä on torstai 28.7, jolloin ei otteluita. Vapaaehtoisille on tarvetta jokaiselle pelipäivälle n. 5 tuntia per päivä. Tarkemmat aloitus- ja lopetusajat vahvistuvat, kun lopullinen otteluohjelma julkaistaan

Vapaaehtoisen ei tarvitse sitoutua järjestelyihin koko turnauksen ajaksi, vaan mukaan voi tulla niinä päivinä miten parhaiten sopii. Jos haluat tukea hockeytoimintaa ja samalla osallistua kansainvälisen urheilutapahtuman järjestämiseen, niin tule mukaan järjestelyihin. Vapaahetoistehtävistä ei makseta palkkiota ja kulukorvauksia. Jokaiselle vapaaehtoiselle kuuluu yksi välipala per työskentelypäivä

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu: info@hockeyliitto.com